Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3854
Title: ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Authors: Аніщук, А. М.
Лісовець, О. В.
Keywords: інновація, , , , , ,
інноваційні методи
інноваційні форми
методична робота
професійний розвиток педагогів
заклад дошкільної освіти(ЗДО)
методична діяльність у ЗДО
Issue Date: 2024
Publisher: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Abstract: У статті розкрито сутність поняття «інновація», висвітлено аналіз інноваційних форм та методів роботи з педагогами у закладі дошкільної освіти. Подано аналіз наукової літератури з проблеми дослідження. Проаналізовано питання формування готовності педагогів до інноваційної діяльності в освітньому процесі у працях сучасних науковців та практиків. Наголошено на тому, що система методичної роботи в ЗДО має бути спрямована на створення професійно-особистісної зони успіху кожного педагога, на підвищення рівня мотивації до саморозвитку і творчості. Проаналізовано проблему підготовки вихователів до використання інноваційних форм та методів. Розглянуто та проаналізовано класифікацію форми методичної роботи: за способом організації (колективні, групові, індивідуальні), за рівнем активності учасників (пасивні, активні, інтерактивні). Детально проаналізовано конкретні інноваційні форми методичної роботи з педагогами ЗДО (майстер-клас, тренінг, методичний фестиваль, вебінар, інтернет-конференція, веб-конференція, форум, методичний кешинг, айстопер, інформаційний коктейль, коворкінг, флешбек) та методи (тьюторство, коучинг, кейс-метод (сase-study), метод проектів, колегіальне навчання, «синтез думок», «методичний діалог», менторинг, метод рефлексії). Визначено низку інноваційних форм методичної роботи для подальшої перспективи наукового дослідження
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3854
Appears in Collections:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
макет_НЗ_№3_2024-8-16.pdf240,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.