Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3957
Title: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УВАГИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ |
Authors: | Жукова, Світлана Григорівна |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Науковий керівник: Папуча Микола Васильович, кандидат психологічних наук, професор |
Abstract: | У магістерській роботі здійснено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження проблеми уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Так, у першому розділі «Теоретико-методологічні основи дослідження уваги у дітей молодшого шкільного віку» авторкою був здійснений теоретичний аналіз проблеми уваги у психологічній науці, розглянуто основні підходи до її тлумачення, уточнено функції, властивості та види досліджуваного явища. Водночас, розглянуті особливості психології молодшого школяра та розглянуті особливості розвитку властивостей уваги та її видів у дитини молодшого шкільного віку. У другому розділі «Психологічні особливості уваги дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку» здійснено теоретичний аналіз проблеми затримки психічного розвитку, розглянуто сутність поняття та основні ознаки в індивіда. Разом із тим, уточнені основні ознаки уваги дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку. У третьому розділі «Емпіричне дослідження уваги дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку» здійснено емпіричне дослідження особливостей розвитку уваги молодших школярів із затримкою психічного розвитку, розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програму оптимізації розвитку властивостей уваги дітей означеної категорії. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3957 |
Appears in Collections: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Жукова С. магістерська робота.pdf | 1,85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.