Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4230
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
Authors: Кондратьєва, О. М.
Дуброва, О. В.
Пономаренко, О. В.
Keywords: професійна іншомовна підготовка
соціально-емоційне середовище
ігрові методи навчання
формування комунікативної компетентності
Issue Date: 2025
Publisher: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблеми застосування ігрових методів навчання на заняттях з іноземної мови в умовах соціально-емоційного середо вища. В реаліях сучасного освітнього процесу, коли особливої актуальності набуває розвиток особистості, створення соціально-емоційного освітнього середовища в умовах закладу вищого освіти є необхідним задля досягнення професійної складової майбутнього фахівця. У статті розглядаються теоре тичні аспекти використання ігрових методів навчання, описується їхній вплив на формування основних компетентностей у процесі вивчення іноземної мови, подається аналіз різноманітних ігор в залежності від їхнього типу. Особлива увага приділяється створенню сприятливого соціально-емоційного середовища на заняттях, яке сприяє ефективному засвоєнню матеріалу та розвитку професійної комунікативної компетентності. У статті також наведені прик лади конкретних ігрових методів навчання, які можуть використовуватися на заняттях з іноземної мови, зокрема за професійним спрямуванням, в залежності від виду мовленнєвої діяльності. Авторами підкреслено, що використання ігрових методів не тільки робить освітній процес цікавим та захоплюючим, але й сприяє розвиткові пізнавальної діяльності студентів, їхньої емоційної та соціальної сфери, а також розвиває креативність та критичне мислення. У статті опи сано використання ігрових методів навчання для розвитку навичок міжосо бистісної взаємодії. У цьому контексті наголошується на важливості врахування культурних особливостей студентів при застосуванні ігрової діяльності. Крім цього авторами зазначено, що ігрові методи навчання є ефективним засобом активізації навчальної діяльності, розвитку їхньої мотивації та інтересу до вивчення іноземної мови. Наведені ігрові методи навчання допомагають не тільки засвоїти лексичний та граматичний матеріал, але й сприяють розвит кові комунікативної компетентності, формують навички працювати та ефективно взаємодіяти в команді, критично мислити та творчо підходити до вирішення завдань.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4230
Appears in Collections:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-170-177.pdf184,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.