Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4405
Title: | ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО МАТЕМАТИЧНОГО КУРСУ ПО ВИБОРУ ДЛЯ 8 КЛАСУ: АВТОРСЬКИЙ ПІДХІД |
Authors: | Баштан, Марина Василівна Терменжи, Дар’я Євгенівна Скасків, Лілія Василівна Ярова, Оксана Анатоліївна Лосєва, Наталія Миколаївна |
Issue Date: | 2025 |
Abstract: | У статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально». |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4405 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
26577-Текст статті-35305-1-10-20250730.pdf | 390,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.