Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаштан, Марина Василівна-
dc.contributor.authorТерменжи, Дар’я Євгенівна-
dc.contributor.authorСкасків, Лілія Василівна-
dc.contributor.authorЯрова, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛосєва, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-08-01T10:18:25Z-
dc.date.available2025-08-01T10:18:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4405-
dc.description.abstractУ статті висвітлено авторський досвід проведення педагогічного дослідження з проектування інтегрованого курсу по вибору з математики для учнів 8 класу згідно до моделі ADDIE теорії педагогічного дизайну. Детально описано усі п’ять етапів створення та упровадження курсу по вибору в межах до профільної підготовки: аналіз, проектування, розробка, упровадження та оцінювання. Виділено основні завдання, які має розв’язати педагог-практик на кожному з цих етапів. Наводиться орієнтовне календарно-тематичне планування з конкретних тем курсу по вибору «Математика: корисно, цікаво, актуально».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО МАТЕМАТИЧНОГО КУРСУ ПО ВИБОРУ ДЛЯ 8 КЛАСУ: АВТОРСЬКИЙ ПІДХІДuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26577-Текст статті-35305-1-10-20250730.pdf390,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.