Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Title: Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників
Authors: Бондаренко, Юрій Іванович
Keywords: логіка пізнавальної діяльності
шляхи аналізу
принципи групування літературних творів
компетентності
макроструктура уроку
мікроструктура уроку
Issue Date: May-2013
Publisher: Українська мова і література в школі
Series/Report no.: ;5
Abstract: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури. Він стверджує: ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаренко Юрій Моделювання уроку літератури.doc90 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.