Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Назва: Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: логіка пізнавальної діяльності
шляхи аналізу
принципи групування літературних творів
компетентності
макроструктура уроку
мікроструктура уроку
Дата публікації: тра-2013
Видавець: Українська мова і література в школі
Серія/номер: ;5
Короткий огляд (реферат): Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури. Він стверджує: ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/622
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Юрій Моделювання уроку літератури.doc90 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.