Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/71
Назва: Музична освіта та виховання дітей і молоді на Чернігівщині (ХVIII - ХIХ ст.)
Інші назви: Musical education and upbringing of children and youth in Chernihiv region (ХVІІІ - ХІХ centuries.)
Автори: Матвієнко, С. І.
Matviyenko, Svitlana
Ключові слова: музична освіта
музичне виховання
musical education
Дата публікації: 2010
Видавець: Харків, ХНПУ ім. Г.Сковороди
Короткий огляд (реферат): рукопис, який містить дослідження розвитку музичної освіти на Чернігівщині впродовж ХVІІІ – ХІХ ст. У дисертації визначено та схарактеризовано основні етапи розвитку цього процесу, його найважливіші тенденції та головні перешкоди; здійснено науковий аналіз форм, методів та характерних тенденцій організації шкільної музичної освіти Чернігівщини, визначено їх динаміку впродовж тривалого історичного періоду. У дисертації ґрунтовно досліджено особливості навчально-виховного процесу в багатьох навчальних закладах різних типів щодо навчання учнів церковного співу, залучення їх до музично-етнографічної, концертної і музично-просвітницької діяльності, організації дозвілля дітей та учнівської молоді засобами музики. Розкрито роль громадськості та духовенства краю щодо підтримки регіональних традицій у галузі музичного виховання дітей і молоді. Запропоновано шляхи використання позитивних тенденцій регіональної музичної освіти в структурі підготовки сучасного вчителя музики.
Опис: The manuscript contains an investigation of the development of musical education in Chernigiv region during the period of the ХVІІІ – ХІХ-th centuries. The main stages and the most important tendencies in the development of this process are determined, the scientific analysis of the forms of organizing musical education is accomplished and the dynamics of their development within a long historical period is defined. The peculiarities of the educational process in many educational institutions of different types concerning teaching pupils church singing, attracting them to musical-ethnographic, concert and musical-education activities, arranging children’s and pupil’s leisure by mains of music are fully researched in the thesis. A conclusion about the possibility to use the gained positive region musical-pedagogic experience in the practice of modern higher school is drawn, the ways of its use in professional training of specialists in preschool education are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/71
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АР Матвиенко С.И..pdf455,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.