Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/911
Title: ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК НОВА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-НЕФІЛОЛОГІВ
Authors: Біденко, Л.В.
Кисельова, Г.І.
Keywords: українська мова як іноземна
теорія та методика викладання
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано використання нових форм навчання, зокрема змішаного навчання, в системі вищої школи. Є кілька визначень концепції "Blended Learning". По-перше, це може розглядатися як поєднання інноваційних технологій та традиційного навчання в класі на основі гнучкого підходу до навчання, який враховує переваги навчання та контролю завдань у мережі, а також використовує інші методи, які можуть покращити результати навчання та зберегти час. По-друге, Blended Learning – це поєднання навчання шляхом особистого навчання та навчання в одному навчальному середовищі. По-третє, під терміном "змішане навчання" ми також розуміємо мовний курс, який поєднує навчання з особистим спілкуванням з належним використанням нових технологій. У статті описано декілька моделей сумісного навчання: "Face-to-Face Driver", "Flex", "StationRotation", "Online Lab", "Self-Blend", and "OnlineDriver". Серед цих моделей автори вважають, що "Station Rotation"є найбільш ефективною. Наприкінці статті автори наводять власний приклад застосування вищезазначеної моделі на заняттях з мови.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/911
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf256,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.