Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/917
Title: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ РОБОТИ У СЕЛІ НА ПРИКЛАДІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Authors: Мицик, Г.М.
Keywords: село
корекційно-розвивальна допомога
діти з порушеннями мовлення
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: У статті розкриваються проблеми кадрового забезпечення закладів дошкільної освіти села, проаналізовано сучасний стан політики держави в сфері підго- товки вузькофахових фахівців для роботи на селі на прикладі вчителя-логопеда, визначено основні чинники низької ефективності освітнього кадрового потен- ціалу в сільській місцевості. Акцентується увага на тому, що село продовжує залишатись мало привабливим для молодих фахівців, простежується їх неготовність до професійної діяльності в реаліях сучасного українського села. Робляться висновки про необхідність внесення змін у зміст професійної підготовки логопедів, узагальнення досвіду надання логопедичної допомоги у селі і розробки технологічної моделі підготовки логопедів для сільської місцевості, формування професійних компетентностей щодо місця діяльності, що дозволяють створювати умови для корекційно-розвиткової роботи на рівні дошкільного навчального закладу з дітьми, що мають вади мовлення. Одним з ключових напрямків удосконалення змісту професійної підготовки логопедичних кадрів вбачаємо в модернізації змісту освітніх програм профе- сійної підготовки логопедів, введення навчальних дисциплін, метою яких є формування у студентів готовності до роботи за фахом в сільській місцевості на рівні закладу дошкільної освіти, визначення змісту таких навчальних дисциплін та навчально-методичному їх забезпеченні.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/917
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf221,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.