Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936
Title: ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЛЕКЦІЇ-ВІЗУАЛІЗАЦІЇ
Authors: Голуб, Н. М.
Keywords: учитель-філолог
професійні компетентності
проблемно-ситуативне завдання
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: На сучасному етапі реформування вищої освіти актуальною є проблема підго- товки вчителя-філолога. Вона повинна бути спрямована на розвиток особисто- сті студента, сприяти виробленню в нього професійних компетентностей. Щоб зробити підготовку фахівця до роботи в середніх закладах освіти якісною, його потрібно залучати до співпраці, яка має будуватися на взаємодії учасників навчального процесу. У статті розглянуто актуальне питання активізації пізнавальної діяльності студентів під час проведення лекційних занять, які часто вважають пасивною формою засвоєння знань у вищій школі. Окреслено проблему взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації, яка передбачає подання лекційного матеріалу за допомогою сучасних інформаційних технологій (СІТ). Акцентовано на перевагах лекції-візуалізації, зокрема на можливості кращого візуального сприйняття теоретичного матеріалу, посиленні інтересу студен- тів до вивчення теми та їхній активній участі в обговоренні проблем, формулю- ванні власних висновків тощо.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/936
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf209,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.