Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGutsalo, E. U.-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:13:58Z-
dc.date.available2019-07-02T10:13:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.4:502.2:808(73)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1006-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему перспектив розвитку наукових комунікативних досліджень і комунікативної освіти в університетах. Академічна сфера сус- пільних, соціальних та гуманітарних наук традиційно представлена у структурі вищих навчальних закладів та їхніх навчальних програмах такими класичними гуманітарними дисциплінами, як лінгвістика, філологія, вивчення іноземних мов, журналістика, педагогіка, психологія, філософія. Ці дисципліни глибоко укорінені і мають нормативний статус у системі вищої освіти, проте у багатьох університетах останнім часом набувають популярності програми із області соціології, політології, менеджмента, державного управління, бізнесу і права, культурології, зв’язки з громадськістю. Проведене дослідження дає уявлення про те, як академічна спільнота презентує свої погляди щодо комунікації, як розуміє комунікативні процеси, якого значення надає основним концепціям і проблемним питанням комунікології, чи уважає необхідним вивчення комунікації як дисципліни, а також які культурні традиції й дискурси виявля- ються у висловлюваннях викладачів. Автори роблять висновок про те, що інституціональна приналежність відіграє вирішальну роль у тому, як респон- денти різних факультетів концептуалізують комунікацію й розглядають її наукові і практичні перспективи. Аналіз результатів опитування проводився з позицій соціокультурного підходу: емпіричні дані були проаналізовані у більш широкому культурному контексті, аби відслідкувати, як висловлювані під час опитувань погляди резонують із культурними переконаннями респондентів, практикою спілкування й традиціями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативні дослідженняuk_UA
dc.subjectоглядовий аналізuk_UA
dc.subjectсоціокультурна перспективаuk_UA
dc.titleSOCIAL CONTEXTS AND PRACTICAL AIMS OF LEARNING COMMUNICATION IN THE UNIVERSITY (SCIENTIFIC ANALYSIS OF THE POLL RESULTS WITHIN ACADEMIC ENVIRONMENT)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf220,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.