Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1006
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gutsalo, E. U. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T10:13:58Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T10:13:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.4:502.2:808(73) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1006 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему перспектив розвитку наукових комунікативних досліджень і комунікативної освіти в університетах. Академічна сфера сус- пільних, соціальних та гуманітарних наук традиційно представлена у структурі вищих навчальних закладів та їхніх навчальних програмах такими класичними гуманітарними дисциплінами, як лінгвістика, філологія, вивчення іноземних мов, журналістика, педагогіка, психологія, філософія. Ці дисципліни глибоко укорінені і мають нормативний статус у системі вищої освіти, проте у багатьох університетах останнім часом набувають популярності програми із області соціології, політології, менеджмента, державного управління, бізнесу і права, культурології, зв’язки з громадськістю. Проведене дослідження дає уявлення про те, як академічна спільнота презентує свої погляди щодо комунікації, як розуміє комунікативні процеси, якого значення надає основним концепціям і проблемним питанням комунікології, чи уважає необхідним вивчення комунікації як дисципліни, а також які культурні традиції й дискурси виявля- ються у висловлюваннях викладачів. Автори роблять висновок про те, що інституціональна приналежність відіграє вирішальну роль у тому, як респон- денти різних факультетів концептуалізують комунікацію й розглядають її наукові і практичні перспективи. Аналіз результатів опитування проводився з позицій соціокультурного підходу: емпіричні дані були проаналізовані у більш широкому культурному контексті, аби відслідкувати, як висловлювані під час опитувань погляди резонують із культурними переконаннями респондентів, практикою спілкування й традиціями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | комунікативні дослідження | uk_UA |
dc.subject | оглядовий аналіз | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна перспектива | uk_UA |
dc.title | SOCIAL CONTEXTS AND PRACTICAL AIMS OF LEARNING COMMUNICATION IN THE UNIVERSITY (SCIENTIFIC ANALYSIS OF THE POLL RESULTS WITHIN ACADEMIC ENVIRONMENT) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 220,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.