Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумська, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:59:30Z-
dc.date.available2019-07-02T10:59:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.22:78.087.68-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1019-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання теоретичного обґрунтування змісту професійної підготовки магістрів-диригентів з позицій компетентнісного підходу, запропонована компетентнісно-орієнтована авторська програма змісту дисципліни "Методика викладання хорового диригування" відповідно до завдань формування диригентсько-педагогічної компетенції. Розгляд змісту фахової підготовки магістрів-диригентів крізь призму компе- тентнісного підходу вбачається актуальним аспектом сучасної диригентської педагогіки, оскільки компетентнісний підхід у системі диригентської підготовки магістрів стає методологією, яка набуває ознак інструменту модернізації фахової диригентської освіти. Тому мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні змісту фахової підготовки магістра-диригента шляхом упрова- дження компетентнісно-орієнтованої навчальної програми провідного лекційно- го курсу "Методика викладання хорового диригування", що у свою чергу висту- пає чинником осучаснення процесу формування диригентсько-педагогічної компетенції майбутнього викладача диригентсько-хорових дисциплін. Представлена модель професійної компетентності магістра-диригента, яка включає вокально-слухову, фактурно-аналітичну, мануально-виконавську та диригентсько-педагогічну компетенції. Разом із тим пропонується авторська концепція формування диригентсько-педагогічної компетенції, як системи, що містить низку компонентів – підсистем, які визначають її зміст та практичну спрямованість: історичний, організаційний, методичний та практичний. Доведено, що впровадження даної методології фахової підготовки магістрів- диригентів сприятиме посиленню когнітивної мотивації в навчальному процесі, розширенню бази професійних знань та практичних умінь у галузі диригент- ської педагогіки, а також свідчитиме про науково обґрунтований підхід до процесу формування історичного, організаційного, методичного та практично- го компонентів диригентсько-педагогічної компетенції, як складової компе- тентнісної моделі майбутнього хормейстера – викладача диригентсько- хорових дисциплін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectзміст фахової підготовкиuk_UA
dc.subjectмагістр-диригентuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectдиригентсько-педагогічна компетенція як системаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ-ДИРИГЕНТІВ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf227,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.