Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоусова, Н. В.-
dc.contributor.authorХодосенко, І. В.-
dc.contributor.authorДолгорук, О. П.-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:01:59Z-
dc.date.available2019-07-02T11:01:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.3:502/504-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1020-
dc.description.abstractУ статті розглядається значення формування пізнавального інтересу у молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків. Подається визначення поняття "пізнавальний інтерес", вказується на способи розвитку пізнавальних інтересів. Акцентується увага на педагогічних умовах розвитку пізнавальних інтересів саме на уроках з природознавства: викори- стання різних видів діяльності на уроках, використання нестандартних форм організації навчання молодших школярів, створення сприятливого навчального середовища для розвитку пізнавального інтересу тощо. Розглядають різні види нестандартних уроків, які використовує вчитель у початковій школі під час навчання дітей природознавству: віршовані (римовані) уроки; інтегровані (міжпредметні) уроки; уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок-засідання, урок-круглийстіл, урок-практикум, урок-семінар, урок-суд, урок-телеміст); уроки-дослідження (урок-знайомство, урок-панорама ідей, урок-пошук, урок- самопізнання, урок "Що? Де? Коли?; уроки-звіти (урок-аукціон, урок-залік, урок- захист, урок-інтерв’ю, урок-екзамен, урок-ерудит, урок-композиція, урок-кон- церт); уроки-змагання (урок-вікторина, урок-КВК, урок-конкурс, урок-мозкова атака, урок-турнір); уроки-мандрівки (урок-екскурсія, урок-марафон, урок- подорож); уроки-сюжетні замальовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectнестандартні урокиuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗАСОБАМИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf162,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.