Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1020
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоусова, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Ходосенко, І. В. | - |
dc.contributor.author | Долгорук, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T11:01:59Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T11:01:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 373.3:502/504 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1020 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається значення формування пізнавального інтересу у молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків. Подається визначення поняття "пізнавальний інтерес", вказується на способи розвитку пізнавальних інтересів. Акцентується увага на педагогічних умовах розвитку пізнавальних інтересів саме на уроках з природознавства: викори- стання різних видів діяльності на уроках, використання нестандартних форм організації навчання молодших школярів, створення сприятливого навчального середовища для розвитку пізнавального інтересу тощо. Розглядають різні види нестандартних уроків, які використовує вчитель у початковій школі під час навчання дітей природознавству: віршовані (римовані) уроки; інтегровані (міжпредметні) уроки; уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок-засідання, урок-круглийстіл, урок-практикум, урок-семінар, урок-суд, урок-телеміст); уроки-дослідження (урок-знайомство, урок-панорама ідей, урок-пошук, урок- самопізнання, урок "Що? Де? Коли?; уроки-звіти (урок-аукціон, урок-залік, урок- захист, урок-інтерв’ю, урок-екзамен, урок-ерудит, урок-композиція, урок-кон- церт); уроки-змагання (урок-вікторина, урок-КВК, урок-конкурс, урок-мозкова атака, урок-турнір); уроки-мандрівки (урок-екскурсія, урок-марафон, урок- подорож); уроки-сюжетні замальовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | нестандартні уроки | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗАСОБАМИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 162,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.