Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонончук, О. А.-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:10:16Z-
dc.date.available2019-07-02T11:10:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc37.015.3–053.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1024-
dc.description.abstractУ статті на основі психолого-педагогічних досліджень окреслена та охаракте- ризована проблема партнерської взаємодії вихователя з практичним психо- логом у дошкільних навчальних закладах щодо проведення профілактики агресивної поведінки дітей дошкільного віку. Проаналізовано сучасний стан наукових досліджень з проблеми партнерської взаємодії вихователів дошкільних навчальних закладів з практичними психологами. Розкрито сутність понять "взаємодія", "партнерська взаємодія" та визначено етапи становлення парт- нерської взаємодії вихователя ДНЗ та практичного психолога як передумови профілактики агресивної поведінки дошкільників. Обґрунтовано роль партнер- ської взаємодії вихователя та практичного психолога у профілактиці агресив- ної поведінки дошкільника, представлено труднощі та умови успішного здійснення партнерської взаємодії щодо профілактики агресивної поведінки у дошкільників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectагресивна поведінкаuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk_UA
dc.titleПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ДНЗ У ПРОФІЛАКТИЦІ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf228,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.