Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1051
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сагадіна, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T08:23:42Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T08:23:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.013 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1051 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються актуальні підходи до консультативної профорієн-таційної роботи з учнями старшої школи. Автор обґрунтовує теоретичні основи побудови системи профорієнтації в загальноосвітньому навчальному закладі та розглядає покрокову технологію підготовки спеціалістів (мето-дистів, професійних консультантів, педагогів, психологів) з професійної орієн-тації учнів. При цьому у низці досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців здобувач з’ясовує сучасні підходи підготовки педагогів до профорієнтаційної роботи з учнями старшої школи та аналізує питання щодо умов професійного оновлення вчителя-консультанта в нових підходах до профорієнтаційної роботи. Вона відмічає, що розробленні ученими навчальні програми і посібники з різних аспектів профорієнтаційної підготовки учнів старшої школи не вирішують питання їхнього вибору професії у майбутньому. Автор статті виділяє питання, які потрібно вирішити на сьогодні в умовах реалізації концепції Нової української школи. А саме: внести зміни до програм підвищення кваліфікації вчителів усіх категорій (спланувати зміст навчального модуля, який має визначити єдиний зміст підготовки педагогічних працівників до консульта-тивної профорієнтаційної роботи із старшокласниками в системі післядип-ломної освіти); у планах навчання педагогів у міжкурсовому періоді передбачити дидактично обґрунтовані умови готовності педагогів до консультаційної роботи з учнями на психолого-педагогічних засадах; в управлінні, навчанні й вихованні ЗНЗ чітко визначити мету побудови системи профорієнтації в загальноосвітньому навчальному закладі та передбачити форми професійної підготовки вчителя до проведення профорієнтаційної роботи з учнями старших класів. Як наслідок, дослідниця відмічає, що виникає протиріччя між вимогами до рівня вимог професійного самовизначення учнів старших класів та недостатньої профорієнтаційної підготовки вчителів до розв’язання надзвичай-но важливої проблеми як для школи, так і для суспільства в цілому. Вирішення цього питання автор статті передбачає у забезпеченні сучасних підходів до створення системи консультативної профорієнтаційної роботи в ЗНЗ для підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення в ЗНЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | актуальні підходи | uk_UA |
dc.subject | вчитель-консультант | uk_UA |
dc.subject | консультативна профорієнтаційна робота | uk_UA |
dc.subject | профорієнтація | uk_UA |
dc.title | КОНСУЛЬТАТИВНА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ОСВІТА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 389,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.