Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТестова, І. Ю.-
dc.contributor.authorБілоусова, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T08:25:50Z-
dc.date.available2019-07-03T08:25:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc372.218-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1052-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється практичний аспект проблеми готовності дитини до школи. Наголошується на важливості нового етапу в житті дитини – вступу до школи. Розглядаються підходи різних науковців до проблеми трактування готовності дитини до школи. В статті зазначається, що готовність дитини до школи та адаптація в шкільному середовищі прямо пов’язані з рівнем її тривожності; залежить від початку зміни зубів; від вміння читати, писати, рахувати, міркувати та запам’ятовувати; від вміння спілкуватись з дорослими, однолітками, вчителем та однокласниками; від ставлення дитини до школи, до навчання, до вчителя, до предметів; від вміння контролювати себе та свої вчинки, керувати своїми діями, словами, емоціями. Характеризуються різні види готовності дитини до школи: фізична, психічна, моральна, вольова, мотива-ційна та інтелектуальна. Даються практичні поради батькам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectготовність дитини до школиuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf351,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.