Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарило, О. А.-
dc.date.accessioned2019-07-03T08:29:38Z-
dc.date.available2019-07-03T08:29:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.046-021:373-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1054-
dc.description.abstractУ статті автором розглядається проблема модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи, вихователями ДНЗ і ГПД у процесі діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти з урахуванням сучасних педагогічних інновацій. Тезисно розкрито сутність найактуальніших підходів у роботі сучасних освітян науково-педагогічної галузі (синергетичний, технологічний, ергономічний та ін.) та їх вплив на практичну роботу зі слухачами курсів підвищення кваліфікації освітян; здійснено аналіз упровадження в освіту дорослих таких нововведень, як лекція-візуалізація, лекція удвох, віртуальна педагогічна практика, застосування інтерактивних прийомів у роботі з учите-лями; проаналізовано частину результатів застосування тематичних семінарів для вчителів ПШ та вихователів ДНЗ. Автором статті також вказано перспективні напрямки роботи у розглядуваній проблемі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectмодернізація вищої освітиuk_UA
dc.subjectінновації у вищій школіuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ І ФОРМ РОБОТИ З УЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ТА ВИХОВАТЕЛЯМИ ГПД І ДНЗ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf368,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.