Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолгорук, О. П.-
dc.contributor.authorБілоусова, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T08:59:35Z-
dc.date.available2019-07-03T08:59:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.3-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1059-
dc.description.abstractУ статті розглядається інноваційний метод навчання – асоціативний метод. Автори пропонують використовувати асоціативний метод на уроках у початковій школі для розвитку мислення учнів, виникнення інтересу до пред-мета, кращого процесу запям’ятовуванню нового матеріалу, розвитку уваги, уяви. Також в статті характеризуються прийоми: прийом довільних асоціацій, прийом "асоціативний кущ", "біг асоціацій", асоціативний ряд подібностей. Наведено приклади використання асоціативного методу на уроках у початковій школі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectасоціативний методuk_UA
dc.subjectасоціативний ряд подібностейuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ АСОЦІАТИВНОГО МЕТОДУ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf367,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.