Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1059
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долгорук, О. П. | - |
dc.contributor.author | Білоусова, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T08:59:35Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T08:59:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 373.3 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1059 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається інноваційний метод навчання – асоціативний метод. Автори пропонують використовувати асоціативний метод на уроках у початковій школі для розвитку мислення учнів, виникнення інтересу до пред-мета, кращого процесу запям’ятовуванню нового матеріалу, розвитку уваги, уяви. Також в статті характеризуються прийоми: прийом довільних асоціацій, прийом "асоціативний кущ", "біг асоціацій", асоціативний ряд подібностей. Наведено приклади використання асоціативного методу на уроках у початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | асоціативний метод | uk_UA |
dc.subject | асоціативний ряд подібностей | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ АСОЦІАТИВНОГО МЕТОДУ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 367,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.