Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровська, Л. О.-
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.contributor.authorБойко, М. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T09:02:12Z-
dc.date.available2019-07-03T09:02:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.3.016-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1060-
dc.description.abstractУ статті автори торкаються проблеми впливу фізкультхвилинок та фіз-культпауз на активізацію навчально-пізнавальної та рухової діяльності школя-рів молодшої школи, розкривають і аналізують сутність та значення їх у режимі шкільного дня молодшого школяра і визначають особливості й необхідність їх використання у навчально-виховному процесі початкової школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectкультура здоров’яuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectрежим шкільного дняuk_UA
dc.subjectфізкультурні хвилинки і фізкультурні паузиuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНОК ТА ФІЗКУЛЬТПАУЗ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf387,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.