Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровська, Л. О.-
dc.contributor.authorДубровський, В. Л.-
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.contributor.authorЄрмак, К. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T09:08:16Z-
dc.date.available2019-07-03T09:08:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc371-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1062-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано процес спільної діяльності учителя і учнів, спрямо-ваний на активізацію пізнавальної діяльності молодших учнів шляхом засто-сування дидактичних ігор. Автори характеризують дидактичні ігри, що стимулюють загальний особистісний розвиток школярів, поєднують навчаль-ний зміст з ігровим задумом і діями, вимагають від вчителя майстерного педагогічного керівництва, якісної підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.titleМІСЦЕ І РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf363,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.