Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1245
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горожанкіна, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T13:41:39Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T13:41:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1245 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів для Нової української школи. Підкреслюється, що майбутній учитель хореогра- фії повинен не тільки володіти сучасними педагогічними технологіями, але й мати високий рівень моральної культури, оскільки від сформованості моральної культури вчителя значною мірою залежить рівень духовно-морального вихо- вання підростаючого покоління. Визначено зміст поняття "моральна культура майбутнього вчителя хореогра- фії", яке розглядається нами як інтегрована якість особистості, що містить в собі сукупність знань про моральні цінності, моральну поведінку та норми моралі, їх відповідність загальнолюдським та національним уявленням про сутність моральних цінностей; передбачає сформованість ціннісних орієнтацій, емпатії, толерантності, здатність до рефлексії та саморегуляції і проявляєть- ся у самореалізації та активній життєвій позиції особистості. Розроблено критерії сформованості моральної культури у майбутніх учителів хореографії: мотиваційно-когнітивний, емоційно-ціннісний, творчо-рефлексив- ний. Доведено, що народний танець є ефективним засобом формування мораль- ної культури особистості в системі мистецької освіти, оскільки акумулює в собі художньо-історичний досвід поколінь, відображає моральні цінності людських взаємин, багатство громадянських чеснот, сприяє вихованню молоді на національній культурі. Автором представлено методику формування моральної культури майбутніх учителів хореографії, яка здійснювалася з урахуванням особистісно-орієнта- ційного, аксіологічного, творчо-діяльнісного підходів, та принципи, які складали основу організаційно-методичної системи формування моральної культури майбутніх учителів хореографії: гуманізації, ціннісного ставлення до навчально- виховного процесу; наочності; безперервності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | моральна культура | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі хореографії | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20.pdf | 236,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.