Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юань, Гао | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-06T08:37:56Z | - |
dc.date.available | 2019-12-06T08:37:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1248 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню особливостей процесу розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі їхньої фахової підготовки. Метою статті визначено обґрунтування педагогічних умов емоцій- ного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Розглянуто три педагогічні умови, які покладено в основу стратегії розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва. Першою умовою визначено активізацію полімотивації студентів до емоційної взаємодії в процесі фахової підготовки. Ця педагогічна умова підвищує ефектив- ність фахової підготовки через розуміння емоцій як ресурсу особистісного становлення, самореалізації. Другою педагогічною умовою визначено створення мистецького комунікативно-рефлексивного середовища як засіб свідомої регуляції емоційного поля у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Під мистецьким комунікативно-рефлексивним середови- щем розуміється комплекс факторів соціального, педагогічного та мистецько- го впливу. Третя педагогічна умова – впровадження тренінгових технологій для викладачів і студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | полімотивація | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 210,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.