Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовгородська, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:09:11Z-
dc.date.available2019-12-11T11:09:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractУ статті наведено переконливе розуміння того факту, що питання професій- ного іміджу майбутніх менеджерів залишається одним з актуальних в області професійної підготовки. Підкреслено зростаюче значення означеної проблеми в житті суспільства та окремої людини. Визначено, що привабливий імідж керівни- ка невіддільний від знання ділового етикету та впевненого володіння відповід- ними навичками. У роботі розкрито й обґрунтовано різні підходи щодо поняття професійного іміджу майбутніх менеджерів. Визначено актуальність забезпечення позитивної мотивації майбутніх менедже- рів до формування професійного іміджу у процесі професійної підготовки в освітньому середовищі вищої школи. Зазначено, що формування професійного іміджу майбутнього менеджера є важливим фактором його конкурентності. Синтезовано інформацію щодо питання формування досліджуваного феномену, отриману з робіт вітчизняних та зарубіжних учених, які займаються цим питанням. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectпрофесійний іміджuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf232,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.