Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвієнко, С. І.-
dc.date.accessioned2019-12-11T11:31:38Z-
dc.date.available2019-12-11T11:31:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1300-
dc.description.abstractУ статті аналізуються підходи до використання потенціалу дитячого худож- нього конструювання щодо виховання у старших дошкільників такої особистісної якості, як самостійність. Провідна роль у розвитку самостійності належить вихованню та навчанню, тобто керівництву з боку дорослого, проте важливо ураховувати щодо цього особистісні можливості дитини. Самостійність дошкільника формується значною мірою в практичній діяльності, з огляду на це важливо визначати потенціал різних видів діяльності, у тому числі – предметно- продуктивного та художнього конструювання. Вказується на те, що цей вид діяльності передбачає не тільки моделювання структури об’єкта, який констру- юється, але й створення художнього образу. У процесі художньо-конструктивної роботи визначаються етапи її проведення, логіка яких спрямована на формуван- ня у дитини творчих самостійних визначень у виготовленні поробки. Автором статті звертається увага на те, що зміна підходів до організації художньо- конструктивної діяльності дітей окреслили певні протиріччя, які стосуються й можливостей розвитку самостійної творчої діяльності дошкільників. Вказується на те, що вихователю, в організації самостійних занять дітей художнім констру- юванням, слід особливу увагу приділити експериментуванню малюків з різними матеріалами, які використовуються у даному виді роботи. Наголошується на важливості використання проблемних і творчих завдань; колективних форм роботи, що сприяє не тільки удосконаленню технічних можливостей дитини у процесі художньо-конструктивній діяльності, але й розвиває важливі особистісні якості, у тому числі – самостійність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectособистісна якістьuk_UA
dc.subjectхудожнє конструюванняuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЗАНЯТЬ ХУДОЖНІМ КОНСТРУЮВАННЯМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf187,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.