Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1309
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бліндар, В. | - |
dc.contributor.author | Руденко, М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-11T11:46:58Z | - |
dc.date.available | 2019-12-11T11:46:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1309 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання про вдосконалення шкільного фізичного експерименту в сучасних умовах, його ролі в розбудові Нової української школи. Згідно закону "Про освіту" однією з ключових компетентностей, які повинні бути сформовані у випускника середньої загальноосвітньої школи, є компетентність у галузі природничих наук, техніки та технологій. Засобом формування цієї компетентності є предмети природничого циклу, серед яких чільне місце займає фізика. Саме при вивченні цього навчального предмета, умілому використанні навчального фізичного експерименту створюються сприятливі умови для формування названої компетентності. У практиці навчання фізики склалася чітка система навчального фізичного експерименту, розроблені прилади та відповідне дидактичне забезпечення. Проте останнім часом з’явилася низка факторів, які вимагають удосконалення матеріальної бази, а також методики використання навчального фізичного експерименту. На основі аналізу стану викладання фізики в середній школі автори приходять до висновку про необхідність удосконалення матеріальної бази для проведення шкільного фізичного експерименту, а також ширшого використання в навчаль- ному процесі творчих лабораторних робіт та домашнього фізичного експерименту. Запропоновані авторами зміни дозволять повніше реалізувати головну мету навчання фізики в середній школі – розвиток особистості учнів засобами фізики як навчального предмета, формуванню в них фізичного знання про явища природи, наукового світогляду і відповідного стилю мислення, екологічної культури, розвитку експериментальних умінь і дослідницьких навичок, творчих здібностей і схильності до креативного мислення, ширше розкрити прикладний характер фізики, що в кінцевому підсумку дозволить сформувати в школярів одну з ключових компетентностей – компетентність у галузі природничих наук, техніки та технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | шкільний фізичний експеримент | uk_UA |
dc.subject | фізичні прилади | uk_UA |
dc.subject | лабораторні роботи | uk_UA |
dc.title | ШКІЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ У СУЧАСНИХ УМОВАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 254,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.