Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566
Назва: Соціальний розвиток дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання
Автори: Федько, Марина Юріївна
Ключові слова: соціальна робота
інклюзивне навчання
соціальний розвиток
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано особливості соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розкрито сутність понять «соціальний розвиток» та «затримка психічного розвитку (ЗПР)». Узагальнено форми і методи діагностики соціального розвитку дитини із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Розроблено індивідуальну програму розвитку дитини із ЗПР та методичні рекомендації із соціально-педагогічної роботи з дітьми із ЗПР.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1566
Розташовується у зібраннях:231 (Соціальна робота) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федько_2019.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.