Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1599
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кнорозок, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Шевчук, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Шевчук, М. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T08:59:09Z | - |
dc.date.available | 2020-02-25T08:59:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1599 | - |
dc.description.abstract | Реформування освіти в Україні вимагає докорінної зміни підходів до самого процесу викладання. Такий підхід сприятиме розвитку у суб’єктів навчання – учнів – компетентностей дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності. Для успішного виконання поставленого вище завдан- ня слід визначитися з тим, як готувати фахівців недалекого майбутнього. Передова педагогічна думка деяких країн світу пов’язує саме зі STEM-освітою підготовку відповідних фахівців, які будуть відповідати викликам науково- технічної революції. Без елементів STEM-освіти неможливо провести коректне дослідження процесів та явищ, пов’язаних із фізичними тілами, які виступають в ролі об’єктів дослідження. Водночас використання технологій та методів STEM-освіти дозволяє зробити ці дослідження всебічними та науково значу- щими. В статті розглянуто питання про можливість упровадження технологій STEM-освіти з формування критичного та креативного мислення учнів під час вивчення фізики у старшій школі, принципи та прийоми формування творчого підходу у викладанні фізики із залученням STEM-технологій. Показано, що впровадження технологій STEM-освіти допоможе в успішній реалізації основних завдань реформи освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | творче мислення | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНО-КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ З ФІЗИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 228,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.