Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербакова, К. Й.-
dc.contributor.authorЩербакова, Н. М.-
dc.contributor.authorМакаренко, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:44:49Z-
dc.date.available2021-02-01T08:44:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1868-
dc.description.abstractСучасна вища педагогічна наука в останні десятиріччя характеризується пошу- ком нових і трансформацією традиційних форм і методів навчання, які забезпечу- ватимуть підвищення якості професійної підготовки фахівців різних спеціальнос- тей. Одним із напрямів цього процесу є впровадження в систему вищої освіти дистанційного навчання. Вітчизняні та зарубіжні науковці (Н. Андрусенко, С. Водолад, М. Зайковська, Т. Ко- вальова, Г. Савєльєв та ін.) відзначають характерні особливості дистанційної освіти. Дистанційне навчання характеризується як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності майбутніх фахівців, який відбувається завдяки опосередкованій взаємодії віддалених один від одного суб’єктів навчального процесу в спеціально організованому середовищі. Перш за все підкреслюється, що цей процес спирається на використання інноваційних комп’ютерних технологій. Дистанційне навчання є однією з форм професійної підготовки спеціалістів поряд і в єдності з традиційними формами навчання (денна, вечірня, заочна). Але ця форма навчання має специфічні характерні особливості: вона відрізняється значною гнучкістю, рентабельністю, соціальною спрямованістю, паралельністю, модульністю, виявленням самостійності, творчості тощо. Відповідно до змісту, мети, форм організації навчального процесу, у контексті дистанційного навчання, автори цієї статті використовували різні засоби й методи онлайн-комунікацій. З їх допомогою ми мали можливість залучати студен- тів до роботи з інтернет-ресурсами, а також до рекомендованих нами навчаль- но-методичних посібників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectтрансформація форм і методів навчанняuk_UA
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУЧАСНИЙ ВИМІРuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.publisherНДУ імені Миколи Гоголя
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf215,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.