Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, І. О.-
dc.date.accessioned2021-02-02T07:26:13Z-
dc.date.available2021-02-02T07:26:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1894-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основи формування мотивації музичної діяльності май- бутнього вчителя музичного мистецтва. Наголошено на необхідності педаго- гічного спрямування цього процесу на пріоритетність таких особисто значу- щих вищих смислоутворюючих мотивів, як прагнення до самоактуалізації та самовдосконалення. Використано науково-бібліографічний метод – аналіз психолого-педагогічної та музикознавчої літератури, що дає змогу систематизувати теоретичні здо- бутки з проблеми дослідження; метод педагогічного спостереження – з май- бутніми вчителями музичного мистецтва; метод узагальнення – висвітлення умов успішного формування мотивації музичної діяльності в процесі інстру- ментально-виконавської підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивація музичної діяльностіuk_UA
dc.subjectформування мотиваціїuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf201,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.