Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1896
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T07:30:23Z | - |
dc.date.available | 2021-02-02T07:30:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1896 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі педагогічного забезпечення процесу формування інтересу учнів до музичної діяльності на уроках музичного мистецтва. Метою даної статті є спроба визначити та обґрунтувати педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності, які доцільно створювати на уроці. Аналіз та узагальнення досліджень учених, що займалися даною проблемою, дав можливість дійти висновку, що інтерес до музичної діяльності не є вродженою якістю людини, а формується протягом життя. Він виступає формою вияву потреби в музичній діяльності, визначається цілеспрямованим відношенням до неї, сприяє активізації психічних процесів та спонукає до самовдосконалення особистості. Формування інтересу відбувається в послідовності: "процес – результат – зміст". Наголошено, що в ході свого розвитку в процесі цілеспря- мованих впливів інтерес може перерости в стійку особистісну потребу. Автором закцентовано увагу на існуючих суперечностях, які мають місце в мистецькому навчанні та вихованні. Також наголошується на важливості створення відповідних педагогічних умов, які опосередковано впливають на ре- зультат мистецького навчання. Запропоновані умови, можуть значно підвищи- ти ефективність освітнього процесу. Серед них виокремлені такі, як: забезпе- чення учнів індивідуальною траєкторією розвитку; створення на уроці ситуації успіху; поєднання індивідуальної і колективної форм роботи, що дає можливість максимально розкрити можливості кожного школяра; оцінювання досягнень учнів за критерієм нестандартності та оригінальності; проведення відкритого й закритого моніторингу музичних уподобань учнів та можливість кореляції змісту навчальних програм вчителем музичного мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ імені Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | урок музичного мистецтва | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ ДО МУЗИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 195,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.