Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, О. П.-
dc.date.accessioned2021-10-19T07:16:31Z-
dc.date.available2021-10-19T07:16:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc373.3.091.313:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2166-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що інтеграція є найперспективнішим напрямом розвитку Нової української школи. Підкреслено, що інтегративний підхід у музично-освітній діяльності вчителя початкової школи реалізується шляхом взаємопроникнення елементів музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів. За мету дослідження визначено опис різноманітних варіантів інтеграції музичного мистецтва у змістову частину гуманітарних навчальних дисциплін початкової школи. Методологічною основою дослідження є положення міждисциплінарного й інтегративного наукового підходів. Теоретичні методи аналізу й узагальнення педагогічних, методичних і дисертаційних праць та інтернет-ресурсів застосо- вані з метою аналізу джерельної бази дослідження. Розглянуто особливості, переваги, цілі та кінцеві результати застосування інтегрованих завдань та проведення інтегрованих уроків у початкових класах. Зазначено, що впрова- дження інтегрованих уроків значною мірою сприяє поглибленому усвідомленню школярами навчального матеріалу, формуванню навички застосовувати знання з галузі мистецтва в інших галузях, стимулює необхідність аналізувати та порівнювати різноманітні процеси й явища, сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Запропоновано тематичну міжпредметну інтеграцію музичного мистецт- ва в освітні галузі «Українська мова та література», «Я досліджую світ». Доведено, що запропонована модель міжпредметної інтеграції музичного мис- тецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи підвищує ефектив- ність формування в учнів молодшого шкільного віку мовних, музичних, екологічних знань, умінь та навичок. Зазначено, що застосування інтеграції музичного мистецтва у змістову частину гуманітарних навчальних дисциплін початкової школи сприяє як необхідності звернення учнями до музичного мистецтва, так і загальному естетичному вихованню молодших школярів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectінтегроване завданняuk_UA
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ЗМІСТ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf214,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.