Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртюхова, В. В.-
dc.contributor.authorШведова, Я. В.-
dc.date.accessioned2021-10-19T07:25:43Z-
dc.date.available2021-10-19T07:25:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citation378.012:372.854uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2169-
dc.description.abstractУ статті розглядаються стильові особливості навчальної діяльності студентів в умовах вимушеного онлайн навчання. Проаналізовано поняття «стиль навчан- ня», під яким автори розуміють певну психофізіологічну систему оволодіння знаннями та вміннями, що певною мірою визначає успішність студента як май- бутнього професіонала. За результатами огляду спеціальної літератури представлена теоретична модель, що систематизує найбільш відомі класифі- кації стилів навчання за сферами навчальної діяльності особистості (когнітивної, емоційно-вольової, поведінкової сфер особистості). Визначено, що недостатньо розробленою залишається диференціація стилів навчання за мотиваційними особливостями особистості. За результатами дослідження мотивації навчання студентів визначено, що у більшості з них (41,1 %) превалює мотивація отримання диплому. Авторами було розроблено класифікацію стилів навчання, що ґрунтується на мотиваційній сфе- рі особистості студента (ґрунтовний, стратегічний, поверховий та афіляцій- ний стилі навчання). Виявлено, що серед студентства превалює стратегічний стиль навчання (41,9 %), ґрунтовний стиль представлений у 24,8 % респонден- тів, афіляційний – у 18,6 %, поверховий виражений найменше (14,7 %) Автори розробили рекомендації організації навчального процесу здобувачів освіти залежно від їх стильових особливостей. Для студентів із домінуванням стратегічного стилю навчання викладачу рекомендовано визначати цілі занят- тя, а також проєктувати перспективну мету, розраховану на увесь період вивчення дисципліни. Організацію педагогічної взаємодії зі студентами з доміну- ванням афіляційного стилю доцільно будувати, ґрунтуючись на їх комунікатив- них потребах. З метою залучення студентів із домінуванням поверхового стилю до навчальної діяльності рекомендовано надавати їм можливість проявляти ініціативу у виборі завдання, забезпечувати свободу самовираження. Універсаль- ною рекомендацією для викладачів може стати налагодження зворотнього зв’язку і створення сприятливого навчального середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectстиль навчанняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ СТИЛЬОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ОНЛАЙН НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf295,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.