Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, О. В.-
dc.contributor.authorМамчич, О. Б.-
dc.date.accessioned2021-11-30T12:07:20Z-
dc.date.available2021-11-30T12:07:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.udc378.016:811.111:[373.2.091.12.011.3-051-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2259-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови. Метою дослідження є наукове обґрунтування лінгвістичної іншомовної компетенції, визначення особливостей, принципів та методів її формування, розробка та впровадження у навчальний процес комплексу вправ для формування граматич- ного компонента у майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення на- вчальної дисципліни «Іноземна мова» (англійська). Формування лінгвістичної компетенції є одним із пріоритетів вивчення англійської мови, адже неможливо вивчити іноземну мову без знань лексики, граматики, фонетики та орфографії. Тому проблема формування лінгвістичної іншомовної компетенції є однією з найактуальніших у вищій школі, зокрема у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Відповідно до визначених завдань, досягнення мети й перевірки гіпотези вико- ристовувалась комплексна система методів дослідження: теоретичних, емпі- ричних, статистичних на засадах особистісно орієнтованого та компетент- нісного підходів. Науковою новизною дослідження є розробка і впровадження в освітній процес комплексу навчальних завдань, які ефективно впливають на підвищення рівня лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти. У статті обґрунтовано теоретичні засади процесу формування лінгвістичної компетенції під час вивчення англійської мови майбутніми фахівцями дошкільної освіти. Визначено компоненти, принципи та методи формування лінгвістичної компетенції під час вивчення англійської мови. Здобуті результати засвідчили правомірність вихідних положень дослідження, а реалізація мети і завдань стали підставою для відповідних висновків. Сформований рівень граматичного компонента лінгвістичної компетенції май- бутніх фахівців дошкільної освіти у процесі виконання ними навчальних завдань є підтвердженням рівня лінгвокомпетентності. Крім того, результати досліджен- ня надають підстави зазначити, що виконання комплексу завдань спонукають студентів бути більш активними на заняттях, стимулюють навчально-пізна- вальну діяльність, допомагають забезпечити позитивну мотивацію та сприя- ють кращому засвоєнню знань, критичному мисленню, формуванню навичок самостійної роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectлінгвістична компетенціяuk_UA
dc.subjectграматичний компонентuk_UA
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf234,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.