Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2265
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, М. О. | - |
dc.contributor.author | Бугаєць, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T12:19:26Z | - |
dc.date.available | 2021-11-30T12:19:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 373.3.016:004 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2265 | - |
dc.description.abstract | У наш час вчитель покликаний виконувати важливе завдання підготовки молоді до життя в інформаційному суспільстві. Це обумовлює потребу формування міцних базових знань у сфері інформатики, здатності шукати та використову- вати потрібну інформацію. У статті розглядаються питання специфіки та особливостей уроку інформатики в початковій школі. Автор наголошує, що формування інформаційно-комунікаційної компетентності активно відбувається саме на уроках інформатики. У наш час урок залишається важливою формою організації навчально-пізнавальної діяльності учнів (і молодших школярів у тому числі). Дана форма має багато позитивних аспектів, які дають змогу досягати результативності в опануванні ключовими компетентностями. Автори заува- жують, що специфікою уроків інформатики є активне використання комп’ютер- ної техніки та істотний обсяг практичної роботи. Крім того, важливо правильно обрати тип уроку залежно від місця цього уроку в межах теми, його змісту й завдань, віку учнів, власного досвіду. Кожному з типів уроку відповідає структурна послідовність, яка сьогодні може певним чином варіюватися. Структурні еле- менти уроку мають свої задачі, логічно взаємопов’язані між собою і спрямовані на досягнення загальної мети уроку. Особливості кожного етапу уроку інформа- тики вимагають використання відповідних методів та прийомів, які мають бути доцільними саме для даного етапу навчального заняття. Головними методич- ними підходами уроку інформатики в початковій школі автор визначає: операцій- ний, технологічний, завданнєвий та проблемний. У статті зауважується, що урок інформатики в початковій школі має відповідати певним вимогам: струк- тури, змісту, процесу підготовки, організації, техніки проведення. Дотримання визначених вимог забезпечує вмотивоване засвоєння молодшими школярами навчального матеріалу та оволодіння уміннями і навичками використання ком- п’ютерної техніки для вирішення різноманітних ситуацій власної життєдіяль- ності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | урок інформатики | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | структура уроку | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 229,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.