Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2268
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвієнко, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T12:24:52Z | - |
dc.date.available | 2021-11-30T12:24:52Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 373.2.015.31:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2268 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання, пов’язані із розкриттям головних засад передшкільної освіти як проміжної ланки дошкільної та початкової освіти. Визначено правові засади передшкільної освіти та стратегію її розбудови в контексті руху України до європейського освітнього простору. Висвітлено погляди вчених на мету та головні завдання передшкільної ланки освіти. Вказано, що мета даної освітньої ланки зумовлюється необхідністю реалізації принципу неперервності освіти шляхом забезпечення цілісності процесу розвитку навчання і виховання старших дошкільників та молодших школярів, надання дітям однакових можливостей розвитку в період їхньої підготовки до навчання у школі. Коротко охарактеризовано теоретичні основи передшкільної освіти; вказано на взаємозв’язок її основних категорій, якими є: наступність, перспек- тивність, готовність дитини до навчання у школі, неперервність освіти та їх співупорядкованість стосовно мети передшкільної освіти. Звернуто увагу на важливості забезпечення наступності в освітній роботі з музичного виховання, що визначено як процес реалізації у межах вікових можливостей дітей спільної мети: формування засад музичної культури, розвиток музичних здібностей дітей з метою становлення творчої особистості дитини. Вказано на те, що принцип наступності в опануванні музики має визначатися не в кількісному перетворенні знань, умінь та навичок, а в ускладненні способу музичного мислення. Визначено завдання з музичного виховання, які мають спільний характер для дошкільної та початкової шкільних ланок. Проаналізовано програми з музичного виховання для закладу дошкільної освіти та першого класу Нової української школи, на основі чого встановлено невідповідності у забезпеченні наступності у музичному вихованні. Висвітлено погляди науковців стосовно необхідності більш якісного забезпечення програмових основ з музичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | передшкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | музичне виховання | uk_UA |
dc.title | МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ПЕРЕДШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 206,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.