Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2306
Назва: Графодеривація в українських рекламних текстах
Автори: Бойко, В. М.
Ключові слова: графіксація
графодериват
оказіоналізм
Дата публікації: 2021
Видавець: НДУ ім. М. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Реалізація комунікативно-прагматичної мети рекламних повідомлень досягається використанням різноманітних мовних засобів, з-поміж яких помітне місце займають оказіональні лексеми, утворені як узуальними, так і нетиповими способами словотворення. Одним із продуктивних неу- зуальних способів творення оказіональних лексем в українських рекламних текстах є графодеривація, тобто використання нетипових графічних засобів у процесах оказіональної деривації, на якій закцентована увага у нашій статті. Доведено, що графодеривація – своєрідна «мовна гра» на графічному рівні – один із багатьох елементів маніпулятивного впливу реклами на реципієнта. Графодеривація в аналізованих рекламних текс- тах репрезентована низкою різновидів, з-поміж яких найпродуктивнішими виявились капіталізація, графогібридизація, поліграфіксація. З’ясовано також функції та призначення графодериватів у рекламних текстах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2306
Розташовується у зібраннях:Література та культура Полісся. Випуск 104 (2021 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf740,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.