Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2353
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасенко, Аліна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:30:33Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:30:33Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2353 | - |
dc.description.abstract | Тема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема самостійної зображувальної діяльності (малювання) старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання розвитку у дітей 5-6 років самостійності у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми самостійного малювання дітей 5-6 років у дошкільному закладі. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості самостійної зображувальної діяльності дошкільників у малюванні та схарактеризовані її рівні; на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення малювання дітей 5-6 років як самостійної зображувальної діяльності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.subject | самостійна зображувальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | малювання | uk_UA |
dc.subject | мистецька освіта дошкільників | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування самостійної зображувальної діяльності (малювання) старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тарасенко_магістерська_2021.pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.