Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2353
Title: | Педагогічні умови формування самостійної зображувальної діяльності (малювання) старших дошкільників |
Authors: | Тарасенко, Аліна Анатоліївна |
Keywords: | самостійність самостійна зображувальна діяльність малювання мистецька освіта дошкільників |
Issue Date: | 20-Dec-2021 |
Abstract: | Тема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема самостійної зображувальної діяльності (малювання) старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання розвитку у дітей 5-6 років самостійності у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми самостійного малювання дітей 5-6 років у дошкільному закладі. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості самостійної зображувальної діяльності дошкільників у малюванні та схарактеризовані її рівні; на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення малювання дітей 5-6 років як самостійної зображувальної діяльності |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2353 |
Appears in Collections: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тарасенко_магістерська_2021.pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.