Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2353
Назва: Педагогічні умови формування самостійної зображувальної діяльності (малювання) старших дошкільників
Автори: Тарасенко, Аліна Анатоліївна
Ключові слова: самостійність
самостійна зображувальна діяльність
малювання
мистецька освіта дошкільників
Дата публікації: 20-гру-2021
Короткий огляд (реферат): Тема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема самостійної зображувальної діяльності (малювання) старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання розвитку у дітей 5-6 років самостійності у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми самостійного малювання дітей 5-6 років у дошкільному закладі. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості самостійної зображувальної діяльності дошкільників у малюванні та схарактеризовані її рівні; на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення малювання дітей 5-6 років як самостійної зображувальної діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2353
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасенко_магістерська_2021.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.