Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкляр, Оксани Василівни-
dc.date.accessioned2022-09-22T10:27:43Z-
dc.date.available2022-09-22T10:27:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади терміну «задача» та «текстова задача». Уточнено, що «текстова задача» обіймає основне місце у навчальних програмах шкільного курсу математики, зокрема алгебри. Наведено різні підходи до класифікацій текстових задач. Визначено, що текстові задачі поділяються на: задачі «на рух»; задачі «на роботу»; задачі «на суміші та сплави»; задачі «з цілочисленними значеннями»; задачі «на відсотки». Здійснено аналіз зарубіжного досвіду, щодо методичних підходів розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Встановлено, що в Республіці Польща виділяється суттєво більше годин, які відведені на математичну підготовку. З’ясовано, що досвід навчання розв’язанню текстових завдань у зарубіжних країнах різниться від Українського. Досліджено практику реалізації методики розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Сформульовано рекомендації, щодо навчання учнів розв’язувати текстові задачі в шкільному курсі алгебри.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectтекстові задачіuk_UA
dc.subjectалгебра, математикаuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectшкільний курсuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 (Математика) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скляр.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.