Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезусова, Олександра Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-10-21T22:12:06Z-
dc.date.available2022-10-21T22:12:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2551-
dc.description.abstractУ магістерській роботі комплексно проаналізовано особливості рекламних текстів, які сьогодні належать до дуже важливих елементів сучасного масового інформаційного простору. У дослідженні з’ясовано специфіку структури рекламного тексту, виявлено його комунікативно-прагматичний потенціал, розкрито зміст поняття «оказіоналізм», визначено його характерні ознаки, встановлено особливості функціонування та словотворення оказіоналізмів у рекламних текстах, а також з’ясовано основні функції оказіоналізмів у текстах реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРекламний текстuk_UA
dc.subjectоказіоналізмиuk_UA
dc.titleОказіоналізми у структурі рекламного тексту: комунікативно-прагматичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeНауковий керівник - к. філол. н., доц. кафедри української мови та методики її навчання Бойко В. М.uk_UA
dc.title.alternativeНауковий керівник - д. філол. н., проф. кафедри української мови та методики її навчання Бойко Н. І.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта (Українська мова і література) Магістерські

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БЕЗУСОВА О. С._ магістерська робота_2021.pdf669,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.