Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2551
Title: Оказіоналізми у структурі рекламного тексту: комунікативно-прагматичний аспект
Other Titles: Науковий керівник - к. філол. н., доц. кафедри української мови та методики її навчання Бойко В. М.
Науковий керівник - д. філол. н., проф. кафедри української мови та методики її навчання Бойко Н. І.
Authors: Безусова, Олександра Сергіївна
Keywords: Рекламний текст
оказіоналізми
Issue Date: 2021
Abstract: У магістерській роботі комплексно проаналізовано особливості рекламних текстів, які сьогодні належать до дуже важливих елементів сучасного масового інформаційного простору. У дослідженні з’ясовано специфіку структури рекламного тексту, виявлено його комунікативно-прагматичний потенціал, розкрито зміст поняття «оказіоналізм», визначено його характерні ознаки, встановлено особливості функціонування та словотворення оказіоналізмів у рекламних текстах, а також з’ясовано основні функції оказіоналізмів у текстах реклами.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2551
Appears in Collections:014 Середня освіта (Українська мова і література) Магістерські

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БЕЗУСОВА О. С._ магістерська робота_2021.pdf669,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.