Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2551
Назва: Оказіоналізми у структурі рекламного тексту: комунікативно-прагматичний аспект
Інші назви: Науковий керівник - к. філол. н., доц. кафедри української мови та методики її навчання Бойко В. М.
Науковий керівник - д. філол. н., проф. кафедри української мови та методики її навчання Бойко Н. І.
Автори: Безусова, Олександра Сергіївна
Ключові слова: Рекламний текст
оказіоналізми
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі комплексно проаналізовано особливості рекламних текстів, які сьогодні належать до дуже важливих елементів сучасного масового інформаційного простору. У дослідженні з’ясовано специфіку структури рекламного тексту, виявлено його комунікативно-прагматичний потенціал, розкрито зміст поняття «оказіоналізм», визначено його характерні ознаки, встановлено особливості функціонування та словотворення оказіоналізмів у рекламних текстах, а також з’ясовано основні функції оказіоналізмів у текстах реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2551
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта (Українська мова і література) Магістерські

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БЕЗУСОВА О. С._ магістерська робота_2021.pdf669,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.