Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарук, О. Л.-
dc.date.accessioned2022-11-18T06:52:51Z-
dc.date.available2022-11-18T06:52:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.udc378:37.091.321-047:005.342-053.5-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2580-
dc.description.abstractприємництва, підприємницької діяльності, підприємницької компетентності май- бутніх фахівців, з урахуванням яких визначено структурні компоненти готов- ності майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів. Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: аналіз наукової літератури з проблеми дослідження; інтерпретаційно-аналітичний метод, синтез, систематизація, узагальнення. Сфокусовано увагу на наукових розвідках, де презентовано сучасні підходи щодо структурування підприєм- ництва, підприємницької компетентності майбутніх фахівців, готовності до підприємницької діяльності, що є значущими у площині порушеної проблеми. Підготовка майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших учнів розглядається нами як системний процес, під час якого відбувається засвоєння студентами теоретичних знань, умінь та практичних навичок, способів мислення, підприємницьких якостей, морально-етичних цінностей, необхідних для професійної діяльності вчителя щодо формування підприєм- ливості молодших школярів. При структуруванні поняття «готовність майбутнього вчителя до форму- вання підприємливості молодших школярів» виходимо з розуміння його як стійкої особистісно-професійної характеристики, що ґрунтується на усвідомленій підприємницькій активності студентів та є результатом підготовки. З таких позицій крізь призму проведеного аналізу науково-педагогічної літератури виокремлюємо та схарактеризовано такі компоненти готовності майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів: ціле-мотиваційний (віддзеркалює ціннісне ставлення майбутнього вчителя до підприємництва, відображає міру його мотиваційних настанов щодо набуття підприємницької компетентності), змістовно-знаннєвий (акумулює сукупність знань підприєм- ницько-методичного спрямування), діяльнісно-рефлексивний (охоплює сформо- вані здатності майбутнього вчителя щодо успішної професійної підприємницької активності). Виокремлені компоненти слугуватимуть підґрунтям визначення критеріїв го- товності майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів, проведенні моніторингових досліджень з порушеної проблеми.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectпідприємницька компетентністьuk_UA
dc.titleСТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf225,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.