Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2583
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Раструба, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Кушнір, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T07:05:16Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T07:05:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2583 | - |
dc.description.abstract | Модернізація системи освіти України передбачає зміну змісту процесу навчання майбутніх професіоналів в області комп’ютерної музики. Враховучи специфіку підготовки викладачів-музикантів, перетворюється і підхід у виборі сучасного освітнього інструментарію. Це дозволяє підкреслити особливості професійної музичної освіти в Україні. Актуальність даної теми зумовлена широким використанням комп’ютера у сучасній музично-педагогічній практиці, значним обсягом наукових праць у сфері теорії комп’ютерних технологій і недостатнім його використанням у навчально- творчому процесі студентами ЗВО. Метою даної статті є розкриття та аналіз сучасних підходів до використання та застосування музично-комп’ютерних технологій при вивченні курсу з хоро- вого аранжування та їх важливий вплив на якість підготовки майбутніх викла- дачів-музикантів. У статті описані етапи навчання, які відбуваються при вивченні дисципліни «Хорове аранжування» та зосереджено увагу на необхідності впровадження в навчальний процес інноваційних підходів, методів, форм і засобів навчання з вико- ристанням різних видів технічних засобів, а саме: комп’ютер, синтезатор, електронні підручники, інтернет-технології та сучасні музично-комп’ютерні програми. Значне місце в аналітичному огляді літератури зайняли опубліковані матеріали про застосування комп’ютерних технологій у музичній освіті. Здійснений аналіз основних досліджень і публікацій з даної проблеми, а також власні спостереження авторів привели до висновку, що використання сучасних музично-комп’ютерних технологій є вкрай необхідними на заняттях з хорового аранжування. Активі- зація самостійної роботи студентів при виконанні творчих завдань з хорового аранжування за допомогою комп’ютерних програм «Нотний редактор» та комп’ютерних музичних програм для запису, обробки та аранжування хорових творів сприяє активізації навчання та зацікавленості студентів майбутньою професією. Комп’ютеризація навчального процесу визначає самостійну роботу студентів як більш незалежну та творчу; дає студентам можливість працю- вати з різними джерелами інформації, записувати, обробляти хорові твори і власну створену музику із застосуванням сучасних музично-комп’ютерних прог- рам та ефективно використовувати їх у подальшій музичній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | музично-комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні програми | uk_UA |
dc.subject | хорове аранжування | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МУЗИЧНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ХОРОВЕ АРАНЖУВАННЯ» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 238,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.