Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБесспалова, Євгенія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-12-09T10:00:31Z-
dc.date.available2022-12-09T10:00:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2606-
dc.descriptionThe theme of the master's thesis "Education of humane feelings of older preschoolers in play activities" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of educating humane feelings of preschool children is substantiated, in particular: the state of study of the issue of educating humanity in older preschoolers in psychological and pedagogical research is analyzed; a review and corresponding analytical work on the source base for studying the problem of educating humanity and humane feelings of preschool children is carried out. To solve the empirical problems of the study, a program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria, indicators of the formation of humanity of older preschoolers are developed and levels are characterized, and a program for improving the education of humanity of older preschoolers in the conditions of Health is developed based on the selected pedagogical conditions.uk_UA
dc.description.abstractТема магістерської роботи «Виховання гуманних почуттів старших дошкільників в ігровій діяльності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема виховання гуманних почуттів дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання виховання гуманності у старших дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми виховання гуманності та гуманних почуттів дітей дошкільного віку. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості гуманності старших дошкільників та схарактеризовані рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення виховання гуманності старших дошкільників в умовах ЗДО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectгуманні почуттяuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.titleВиховання гуманних почуттів старших дошкільників в ігровій діяльностіuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бесспалова_магістерська_2020.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.