Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровська, Л. О.-
dc.contributor.authorДубровський, В. Л.-
dc.contributor.authorБутенко, С. В.-
dc.date.accessioned2022-12-20T07:04:25Z-
dc.date.available2022-12-20T07:04:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2675-
dc.description.abstractСтаття присвячена важливому питанню сучасного освітнього та виховного процесу, а саме розвитку творчих здібностей молодших школярів (учнів І циклу). У статті обґрунтована необхідність створення сприятливих умов та викорис- тання різноманітних форм, методів і завдань під час навчання для того, щоб вдало та гармонійно розвивати творчі здібності дітей 1–2 класу. На основі дослідження, аналізу та узагальнення сучасної наукової джерельної бази, у статті розкривається поняття сучасних педагогічних завдань та методів, які широко розкривають творчі здібності молодших школярів. Зазначається, що такі компоненти творчих здібностей учнів 1–2 класів, як творча увага та мислення можна назвати основними і це припускає використання певних завдань. До того ж, авторами статті наголошується, що з розвитком творчих здібнос- тей в учнів все більше виникає зацікавленість у нових знаннях, підвищується рівень самостійності в навчанні, і тому вчитель має зосередити увагу на розкритті допитливості та цікавості в учнів, розширенні їхнього інтересу до навчання, пізнавання та мислення, формуванні комунікативних умінь і т. д. У статті підкреслюється, що багато уваги слід приділяти використанню творчих завдань у навчальному та виховному процесі. Виділено та охаракте- ризовано три рівня складності творчих завдань у сучасній школі: початковий, середній та високий, а також зауважується, що потрібно враховувати дані рівні складності в процесі розвитку творчих здібностей дітей. Авторами проаналізовано та визначено найбільш вдалі та активні методи навчання та розвитку творчих здібностей учнів І циклу, а саме: бесіда, дидак- тична гра, інтерактивні методи, метод мозкового штурму, метод комбіна- торних дій, метод «Думай про інше», проектний метод, метод «Створення ситуації успіху». Висвітлена їхня доцільність та переваги використання, запро- поновані певні завдання. Також автори вважають, що в процесі розвитку творчих здібностей учнів вчитель має дотримуватися таких принципів, як, наприклад, підтримка учнів, віра у їх силу, інформативність та важливість матеріалу для учнів, активність у використанні сучасних форм та методів і т. д. Ствер- джується, що впровадження в навчальний процес зазначених видів роботи слугуватиме успішному та ефективному розвитку творчих здібностей дітей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectрівні складностіuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (І ЦИКЛУ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf228,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.