Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2749
Назва: Педагогічні умови використання театралізованої діяльності у попередженні негативної поведінки старших дошкільників
Автори: Безименна, Тетяна Василівна
Ключові слова: негативна поведінка
негативізми у дітей дошкільного віку
педагогічна профілактика
театралізована діяльність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Анотація. Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних досліджень обґрунтовані сутність, різновиди та чинники детермінації негативної поведінки у дітей дошкільного віку . Вивчена проблема попередження негативних проявів поведінки дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі. Проаналізована роль театралізованої діяльності у вихованні і розвитку дитини дошкільного віку. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення педагогічних умов використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку. Розроблена рекомендована система роботи з використання театралізованої діяльності у попередженні негативної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Ключові слова: поведінка, відхилення у поведінці, девіантна поведінка, негативна поведінка, негативні прояви, негативізми у дітей дошкільного віку, профілактика, педагогічна профілактика, театралізована діяльність, театралізована гра, театр
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2749
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безименна_магістерська_2022.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.