Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2749
Назва: | Педагогічні умови використання театралізованої діяльності у попередженні негативної поведінки старших дошкільників |
Автори: | Безименна, Тетяна Василівна |
Ключові слова: | негативна поведінка негативізми у дітей дошкільного віку педагогічна профілактика театралізована діяльність |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних досліджень обґрунтовані сутність, різновиди та чинники детермінації негативної поведінки у дітей дошкільного віку . Вивчена проблема попередження негативних проявів поведінки дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній літературі. Проаналізована роль театралізованої діяльності у вихованні і розвитку дитини дошкільного віку. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення педагогічних умов використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку. Розроблена рекомендована система роботи з використання театралізованої діяльності у попередженні негативної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Ключові слова: поведінка, відхилення у поведінці, девіантна поведінка, негативна поведінка, негативні прояви, негативізми у дітей дошкільного віку, профілактика, педагогічна профілактика, театралізована діяльність, театралізована гра, театр |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2749 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безименна_магістерська_2022.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.